22 april, 2007

mamma

mamma

det finns ingen jag kan vara så arg på som min mamma, ingen som kan driva mig till vansinne så som hon. men jag vet ju att hon finns där vid min sida - när jag kommit på bättre tankar igen.
i min värld kan min mamma fixa allt. och hon har alltid kloka tankar att dela med sig av.

min mamma är vackrast i världen. synd att hon aldrig vill vara med på bild. tur att jag fotar i smyg ;)


There is no one that makes me so angry as my mum.
She can drive me crazy sometimes,
but I know that she is always there for me,
when I come around.
She is the wisest person I know,
and in my world, my mum can do anything.

My mum is so beautiful. But she never wants to be in any photos.
So i have to be sneaky ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åhh vet hur det känns att bli smygfotograferad av dig...
/Jellon

Anonym sa...

haha det är väl inte så farligt?? ;)