21 juni, 2007

sommarlov!

med den här bilden tar jag sommarlov. både från bloggen o skolan :)

haft tenta i parasiter/invertebrater o bakterier denna veckan.
muntliga. shit jag har varit nervös.
men tydligen kan jag en hel del - fick 11 på båda :D

o nu - efter att under detta året tentat av mer än 70 p
(o folk undrar varför jag tentapluggar hela tiden??) -
så tycker jag att jag gjort mig förtjänt av ett sommarlov.

ha det riktigt fint allihop!

i'm free! schools out for sommer :)
and so i'm taking a break from this blog as well.
had 2 oral exams this week
(parasitology/invertebrate zoology and microbiology)
and i got 11 on both of them!

it's been a tough year in vet school,
so now i'm just gonna relaaaaxx ;)


5 kommentarer:

Anonym sa...

baby! visste inte om att du var en sån hejare på foto! var tar du alla bilder? och framförallt:vem tar bilderna på dej? de är soo nice!

Anonym sa...

Glatt sommarlov på dej! Kanske syns vi hemma i svedala då jag nyss landat hem också:)

Anonym sa...

Glatt sommarlov på dej! Kanske syns vi hemma i svedala då jag nyss landat hem också:)

C Merry sa...

Thank you so much for your wonderful comment.
:)
TLLT

Anonym sa...

ha en fin sommar!!

skitsnygg bild!